OKUL RANDEVU SİSTEMİ BİLGİLENDİRME

Değerli Velimiz ; Milli Eğitim Bakanlığımız tarafından öğrenci velilerinin okuldaki öğretmenlerle görüşme zamanlarını ayarlamak amacıyla bir okul randevu sistemi geliştirilmiştir. 

Velilerimiz, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talep edebileceği gibi, aktif ve eski randevularını görebilecek ve günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecektir.

 

Randevu Nasıl Alınır?

1. Okul sitesinden "Okuldan Randevu Al" kısmı tıklanılarak öğrenci velisinin E-Devlet bilgileri ile sisteme girişi yönlendirilir. 

2. e-devlet sisteminde; öğrencinin E-okulda velisi olarak tanımlı kişinin e-devlet şifresi ile giriş yapılır.

3. T.C. Kimlik numarası ve şifre girildikten sonra sisteme erişilir. Sistemde randevu alınacak "öğretmen ve randevu günü" seçilerek "Randevu Al" tıklanır ve randevu oluşturulur.

 

 

16-10-202416-10-202416-10-2024



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 14  kişi beğendi